ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ

ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ:2014-2015

ΓΙΟΡΤΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ΧΟΡΩΝ

Σήμερα ημέρα Παρασκευή 8 Μαΐου η περιβαλλοντική ομάδα στα πλαίσια του προγράμματος¨Φύση και Παράδοση¨διοργάνωσε γιορτή παραδοσιακών χορών.Συμμετείχε το σχολείο μας με τέσσερις χορευτικές ομάδες ,το 2ο Γυμνάσιο Συκεών, το 3ο Λύκειο Πολίχνης,το 1ο ΕΠΑΛ  Σταυρούπολης και ο όμιλος ¨Φίλοι της Φύσης¨.Στη συνέχεια όλοι οι μαθητές με τους καθηγητές και τους φιλοξενούμενους γεύτηκαν τα φαγητά που ετοίμασαν οι μαθήτριες του σχολείου μας.Περάσαμε πάρα πολύ ωραία.Την εκδήλωση μας τίμησε με την παρουσία της η υπεύθυνη Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης κα Μιχελάκη Δέσποινα

ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΙΝΑΚΙΔΩΝ ΣΤΟ ΣΕΙΧΣΟΥ

Στα πλαίσια του progect"ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ"οι μαθητές της Β τάξης που συμμετέχουν σ αυτό κατασκεύασαν  πινακίδες με περιβαλλοντικό περιεχόμενο και σε μια εξόρμηση στο δάσος του Σειχσου τη Τετάρτη 6 Μαίου τις τοποθέτησαν σε επιλεγμένα σημεία του δάσους μετά από υπόδειξη του δασαρχείου Θεσσαλονίκης.Αξίζουν συγχαρητήρια στα παιδιά.
Συνοδοί καθηγήτριες:Μούρμουρα Κατερίνα,Τσακιρίδη Χαρά

Aνοιξιάτικος περίπατος στην σκιά των τειχών

Σήμερα Τρίτη 5 Μαΐου πραγματοποιήθηκε περίπατος με τους μαθητές της Γ γυμνασίου  στα αξιοθέατα της γειτονιάς μας.Με την πολύτιμη ξενάγηση της υπεύθυνης Π.Ε Δυτικής Θεσσαλονίκης κας  Μιχελάκη Δέσποινας επισκευθήκαμε τις φυλακές Γεντι Κουλέ ,την πλατεία Ταξιαρχών στα κάστρα και την Μονή Βλατάδων.Ηταν παρά πολύ ωραία

ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Την Πέμπτη 30 Απριλίου το σχολείο μας συμμετείχε στο φεστιβάλ Π.Ε με την χορευτική μας ομάδα  και χορούς από την Μακεδονία.Το πρόγραμμα μας φέτος είχε τίτλο "Φύση και Παράδοση"

ΤΡΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΥΡΑ

Σήμερα  Κυριακή 26 Απριλίου οι μαθητές της Γ τάξης ξεκίνησαν την τριήμερη εκδρομή τους στα  Γιάννενα.Θα πραγματοποιήσουν και ημερήσια εκδρομή στην Κέρκυρα.Τους ευχόμαστε να περάσουν καλά και να προσέχουν.
Συνοδοί καθηγητές:Μήτσιου Ευαγγελία,Δαούτη Δώρα,Ασιμή Αννα,Πολίτσου Ιωάννα,Πιέρρου Μαρία

ΗΜΕΡΗΣΙΑ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΚΤΗΜΑ ΛΙΚΝΟ ΣΤΟ ΛΕΥΚΟΧΩΡΙ

Σήμερα Πέμπτη 23 Απριλίου πήγαμε ημερήσια εκδρομή στο κέντρο αναψυχής "Λίκνο" στο Λευκοχώρι Θεσσαλονίκης.Περάσαμε πάρα πολύ ωραία .Τα παιδιά έπαιξαν στα γήπεδα , η μέρα ήταν καταπληκτική ,η διάθεση ανεβασμένη ,το φαγητό εξαιρετικό και γενικά όλα ήταν πάρα πολύ ωραία.Και του χρόνου με υγεία.

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗ ΜΕΒΓΑΛ
        ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΤΗΣ ΠΕΛΛΑΣ

Σήμερα Τετάρτη 1 Απριλίου στα πλαίσια του ΣΕΠ οι μαθητές της Γ τάξης επισκέφτηκαν την Γαλακτοβιομηχανία της ΜΕΒΓΑΛ . Ενημερώθηκαν για την παραγωγή  την συσκευασία και την πώληση του γάλατος και των άλλων γαλακτοκομικών προϊόντων. Στη συνέχεια επισκεφτήκαμε το μουσείο της Πέλλας της πατρίδας του Μεγάλου Αλέξανδρου.Την επίσκεψη οργάνωσε η κυρία Χατζηκουκούτση Πασχαλίνα

Συνοδοί καθηγητές: Χατζηκουκούτση Πασχαλίνα,Κώστα Ράνια,Μήτσιου Ευαγγελία,Δαούτη Δώρα,Μπήτζιου Ευαγγελία

ΓΙΟΡΤΗ ΓΙΑ ΤΗΝ 25 ΜΑΡΤΙΟΥ

Σήμερα Τρίτη 24 Μαρτίου γιορτάσαμε στο σχολείο μας την επανασταση των Ελλήνων κατα των Τούρκων και της Οθωμανικής αυτοκρατορίας.Παρακολουθήσαμε κείμενα, ποιήματα, video και αποσπάσματα  απο την ελληνική επανάσταση.Mαθητές της χορωδίας τραγούδησαν με την συνοδεία μουσικών οργάνων πατριωτικά τραγούδια.Τέλος μαθητριες του χορευτικού μας συγκροτήματος χόρεψαν παραδοσιακούς δημοτικούς χορούς.

ΥΠΕΥΘΥΝΕΣ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΕΣ:ΛΙΑΚΟΥΔΗ ΕΛΕΝΗ(ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ),ΠΑΠΑΣΤΕΡΓΙΟΥ ΙΩΑΝΝΑ(ΦΙΛΟΛΟΓΟΣ),ΑΝΑΝΟΒΑ ΕΛΕΝΗ(ΜΟΥΣΙΚΟΣ) ,ΧΑΤΖΗΚΟΥΚΟΥΤΣΗ ΠΑΣΧΑΛΙΝΑ(ΓΥΜΝΑΣΤΡΙΑ)

ΔΙΗΜΕΡΗ ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΑ ΓΙΑΝΝΕΝΑ

Στα πλαίσια του περιβαλλοντικού προγράμματος που γίνεται στο σχολείο μας με ευθύνη του κ.Αμανατίδη μαθητές από το σχολείο μας πραγματοποιούν σήμερα Πέμπτη19 Μαρτίου και αύριο Παρασκευή 20 Μαρτίου  διήμερη εκδρομή στο ΚΠΕ Βελβεντού Κοζάνης και στην πόλη των Ιωαννίνων.Τους ευχόμαστε να περάσουν καλά και να προσέχουν.

ΣΥΝΟΔΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ:ΑΜΑΝΑΤΙΔΗΣ ΚΩΣΤΑΣ,ΜΟΥΡΜΟΥΡΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΤΟ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΚΑΛΑΘΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ

Σήμερα Παρασκευή 20 Μαρτίου η ομάδα Μπάσκετ του σχολείου μας συμμετέχει στο τουρνουά καλαθοσφαίρισης που διοργανώνει το Γραφείο Φυσικής Αγωγής ΔΔΕ Δυτικής Θεσσαλονίκης. Σας ευχόμαστε καλή επιτυχία και με τη νίκη.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΑΣΙΜΗ ΑΝΝΑ

ΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΡΑΤΣΙΣΜΟ

Στα πλαίσια του project και με αφορμή την παγκόσμια ημέρα κατά του Ρατσισμού διοργανώσαμε   για τους μαθητές της Β Γυμνασίου σήμερα Πέμπτη 19 Μαρτίου ομιλία με θέμα το ρατσισμό στο σχολείο και ομιλητή τον Λέκτορα της Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΑΠΘ κ. Ζάχο Δημήτριο

ΕΚΔΡΟΜΗ ΣΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ ΚΟΖΑΝΗΣ

Στα πλαίσια της Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης επισκευθήκαμε σήμερα Τρίτη 17 Μαρτίου το ΚΠΕ Βελβεντού.Οι υπευθυνοι του ΚΠΕ μας υποδέχθηκαν και μας ξενάγησαν στους χώρους του κέντρου.Στη συνέχεια επισκευθήκαμε το ναό της Κοίμησης της Θεοτόκου ,εκκλησία που κατασκευάστηκε το 1804. Ο πάτερ Δημήτριος μας μίλησε για την ιστορία του ναού και μας έδωσε την ευλογία του.Στη συνέχεια με συνοδούς τους υπευθύνους του ΚΠΕ περπατήσαμε στους δρόμους του χωριού όπου θαυμάσαμε το πηγάδι,τις γούρνες,το παραδοσιακό πνευματικό κέντρο,το Δημαρχείο,το Δημοτικό Σχολείο,τα παραδοσιακά σπίτια κτισμένα με το σχέδιο ¨αλαφράνκα¨ την βυζαντινή εκκλησία του Αγίου Νικολάου.Στο τέλος επισκευθήκαμε και το Λαογραφικό Μουσείο.Εντυπωσιαστήκαμε ιδιαίτερα  από την καθαριότητα των δρόμων του χωριού.Στη συνέχεια επισκευθήκαμε το φαράγγι του Σκεπασμένου και τους καταρράκτες. Περπατήσαμε σ αυτό και θαυμάσαμε το μεγαλείο της φύσης .Ήταν πανέμορφα.Το μεσημέρι πήγαμε για φαγητό.και μετά πήραμε το δρόμο της επιστροφής  γεμάτοι εικόνες,συναισθήματα και υπερηφάνεια για τις ομορφιές της πατρίδας μας.

Συνοδοί καθηγητές:Χατζηκουκούτση Πασχαλίνα,Σταυρακίδου Δήμητρα,Ασιμή Αννα, Τσακιρίδη Χαρά

ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΠΙΝΓΚ ΠΟΝΓΚ

Στα πλαίσια της γυμναστικής στο σχολείο μας διοργανώσαμε εσωτερικό πρωτάθλημα επιτραπέζιας αντισφαίρισης .Οι αγώνες άρχισαν σήμερα Τρίτη 10 Μαρτίου  θα συνεχιστούν και αύριο ενώ ο τελικός θα διεξαχθεί σε ημερομηνία που θα οριστεί.Συμμετέχουν οι μαθητές μας από όλες τις τάξεις -αγόρια και κορίτσια , αλλά και καθηγητές και φυσικά είναι πολύ ενθουσιασμένοι.Εμείς τους καμαρώνουμε και χαιρόμαστε με τη χαρά τους.

ΔΙΑΚΟΣΜΗΣΗ ΚΑΙ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗ

Στα πλαίσια του μαθήματος του ΣΕΠ(Σχολικός Επαγγελματικός Προσανατολισμός) η μαθήτρια του Γ3 Κούτλα Βασιλική παρουσίασε σήμερα Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου την τέχνη της διακόσμησης αντικειμένων.Περιέγραψε στους συμμαθητές της τον τρόπο που διακοσμεί απλά αντικείμενα (χτένες,μπουκάλια, ποτήρια,κεριά  κ.α) και τα μεταμορφώνει με την τέχνη του dekoupaz  Περνάει μας είπε τον ελεύθερο της χρόνο διακοσμώντας αντικείμενα σε συνεργασία με τη μητέρα της και μπορεί μας είπε να σπουδάσει και διακόσμηση.Περνά τον ελεύθερό της χρόνο δημιουργώντας .Η Βίκυ και οι συμμαθήτριες της είπαν οτι θα κατασκευάσουν λαμπάδες  και θα τις πουλήσουν στο σχολείο για το Πάσχα

Πολλά συγχαρητήρια Βίκυ.

ΤΣΙΚΝΟΠΕΜΠΤΗ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ

Σήμερα 12 Φεβρουαρίου γιορτάσαμε στο σχολείο την Τσικνοπέμπτη στα πλαίσια περιπάτου.Ο σύλλογος γονέων ανέλαβε να ψήσει για τους μαθητές μας.Μαθητές και καθηγητές ήρθαν μασκαρεμένοι στο σχολείο.Οι φορεσιές των παιδιών ήταν πρωτότυπες και διαλεγμένες με μεράκι και φαντασία. Τα πειράγματα ,οι αγκαλιές και τα γέλια απερίγραπτα.Από νωρίς στήθηκε χορός και όλοι ήταν χαρούμενοι ,ευδιάθετοι χαμογελαστοί και κεφάτοι.Ευχαριστούμε το σύλλογο Γονέων και κηδεμόνων για την προσφορά τους στο σχολείο μας και ευχόμαστε και του χρόνου να είμαστε γεροί να γιορτάσουμε ξανά ,αφού αυτό επαναλαμβάνεται κάθε χρόνο τα τελευταία χρόνια
                                                                              Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΔΙΔΑΣΚΟΝΤΩΝ

ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΤΟΥΡΝΟΥΑ ΧΕΙΡΟΣΦΑΙΡΙΣΗΣ
Σήμερα Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου οι μαθητές μας που συμμετέχουν στην ομάδα του χάντμπολ πήραν μέρος στην διοργάνωση του Γραφείου Φυσικής Αγωγής στο κλειστό γυμναστήριο Συκεών.
Ήρθαν πρώτοι και νίκησαν τις άλλες ομάδες.Μπράβο σας παιδιά μας κάνατε υπερήφανους.

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ:ΑΣΙΜΗ ΑΝΝΑ

ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΑ ΘΕΜΑΤΙΚΑ ΠΑΡΚΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΛΙΑΣ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

Σήμερα 4 Φεβρουαρίου ημέρα Τετάρτη στα πλαίσια του project  της Β Γυμνασίου ¨Φύση και άσκηση" πραγματοποιήσαμε περίπατο στα θεματικά πάρκα της παραλίας της Θεσσαλονίκης.Ξεκινήσαμε από το Λευκό Πύργο ,περάσαμε από το άγαλμα του Μ. Αλεξάνδρου,από τις ομπρέλες του γλύπτη Ζογγολόπουλου ,συνεχίσαμε  τον περίπατο στα πάρκα και κάναμε μια στάση στο πάρκο των Ρόδων.Θαυμάσαμε στο πάρκο των Γλυπτών τους "τρεις κύκλους" του Ζογγολόπουλου ,σταματήσαμε στο πάρκο της Μνήμης και θαυμάσαμε το κτίριο της Εθνικής Τράπεζας,εντυπωσιαστήκαμε από το πάρκο του Νερού. Στο τέλος φτάσαμε στο αθλητικό κέντρο "Ποσεδώνιο" για ξεκούραση και φαγητό. Κατά τη διαδρομή βγάλαμε και πολύ ωραίες φωτογραφίες.Ήταν πάρα πολύ ωραία.

Συνοδοί:Ασιμή Αννα,Σιδηροπούλου Χριστίνα

ΕΟΡΤΑΣΜΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ

Σήμερα 30 Ιανουαρίου έγινε εκκλησιασμός στον Ιερό Ναό του Αγίου Χαραλάμπους στις Συκιές.Στη συνέχεια στη αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας  οι μαθητές μας παρακολούθησαν αφιέρωμα στη ζωή και το έργο των τριών Ιεραρχών.

Υπεύθυνες καθηγήτριες:Πολίτσου Ιωάννα, Κουτρουμπάκη Εύη

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΟΛΕΜΙΚΟ ΜΟΥΣΕΙΟ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ

Στα πλαίσια του ΣΕΠ  και του μαθήματος της Ιστορίας πραγματοποιήσαμε επίσκεψη στο Πολεμικό Μουσείο Θεσσαλονίκης με τους μαθητές της  Γ' γυμνασίου. Ο Διευθυντής του Πολεμικού Μουσείου Συνταγματάρχης κος Φαρμάκης Γεώργιος μας ενημέρωσε για τις στρατιωτικές σχολές και τα επαγγέλματα του στρατού. Ακολούθησαν ερωτήσεις από τους μαθητές μας οι οποίοι έδειξαν αξιοσημείωτο ενδιαφέρον.Στη συνέχεια οι στρατιώτες ξεναγοί μας ξενάγησαν στα εκθέματα του μουσείου με πολύ μεράκι ενώ η κατάρτιση τους ήταν άριστη όπως επίσης και η μεταδοτικότητά τους.Βγήκαμε φωτογραφίες επάνω στα στρατιωτικά οχήματα ευχαριστήσαμε από την καρδιά μας τους υπευθύνους του μουσείου ,τους συγχαρήκαμε για την φιλοξενία τους  και για την άψογη οργάνωση του μουσείου.Νοιώσαμε υπερηφάνεια και συγκίνηση που είμαστε Ελληνες τους αποχαιρετήσαμε και φύγαμε.Στη συνέχεια επισκευφτήκαμε  το πάρκο της λεωφόρου Στρατού  για  φαγητό κι ένα αναψυκτικό και τέλος αναχωρήσαμε για το σχολείο γεμάτοι εικόνες,γνώσεις,συγκίνηση,υπερηφάνεια και αισιοδοξία.

Υπεύθυνη καθηγήτρια: Χατζηκουκούτση Πασχαλίνα
Συνοδοί καθηγητές:Κώστα Ράνια,Δαούτη Δώρα, Μπίτζιου Ευαγγελία, Τσιρογιάννης Μπάμπης

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΑΠΟΥΤΣΙΩΝ

Στα πλαίσια του ΣΕΠ (Σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός) ο μαθητής του Γ3 Κρεμλίδης Δημήτρης παρουσίασε στην τάξη και μπροστά στα έκπληκτα μάτια των συμμαθητών του τα παπούτσια που κατασκεύασε  ο ίδιος.Ο Δημήτρης λοιπόν σχεδιάζει διάφορα αντικείμενα στο χαρτί αλλά αποφάσισε τα παπούτσια που σχεδίασε να τα κατασκευάσει κιόλας.Τα κατασκεύασε και μας παρουσίασε την δουλειά του.Θέλει να σπουδάσει σχεδιαστής αντικειμένων και προϊόντων μας είπε και εμείς του ευχηθήκαμε  το όνειρό του να γίνει πραγματικότητα.

ΜΠΡΑΒΟ ΔΗΜΗΤΡΗ!!

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΟ ΜΗΤΑΦΙΔΗ

Ο μεγάλος δάσκαλος ,ο εξαίρετος συνάδελφος και βουλευτής του ελληνικού κοινοβουλίου ήρθε στο σχολείο μας να μας επισκεφθεί-από το δικό μας σχολείο συνταξιοδοτήθηκε- ,να μοιραστεί την χαρά του μαζί μας -λόγω της εκλογής του στην βουλή των Ελλήνων-και να βάλει και ένα χεράκι  για τυχόν ηλεκτρολογικές εργασίες που προέκυψαν.Η χαρά μας ήταν πολύ μεγάλη, η υπερηφάνεια μας ακόμα μεγαλύτερη για τον αγωνιστή συνάδελφο.Σου ευχόμαστε να είσαι γερός και δυνατός και να μας εκπροσωπήσεις στο ελληνικό κοινοβούλιο επάξια με το ήθος που σε διακρίνει.

Ο σύλλογος διδασκόντων

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Στα πλαίσια του πολιτιστικού προγράμματος που λαμβάνει χώρα στο σχολείο μας σήμερα Τρίτη 27 Ιανουαρίου οι μαθητές που παίρνουν μέρος σε αυτό ενημερώθηκαν από τον Dr φοιτητή της Ιστορίας του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και του πανεπιστημίου Κωνσταντινούπολης κο Κατσάνο Γεώργιο για τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στην Πόλη το 1955 και για τις απελάσεις του 1964.Οι μαθητές μας έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον.

Υπεύθυνη εκδήλωσης :Κουτρουμπάκη Εύη

ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΛΕΚΑΤΕΥΘΥΝΟΜΕΝΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

Στα πλαίσια του μαθήματος του ΣΕΠ(Σχολικός επαγγελματικός προσανατολισμός)ο μαθητής του Γ3 Λιάντας Στέλιος κατασκεύασε τηλεκατευθυνόμενο αυτοκινητάκι. Με την αντίληψη πως τα χόμπι μας μπορούμε να τα εξελίξουμε σε επαγγελματική δραστηριότητα  η αγάπη του για τα αυτοκίνητα τον οδήγησε στην κατασκευή ενός τηλεκατευθυνόμενου αυτοκινήτου. Η παρουσίαση για τις εργασίες κατασκευής και τη λειτουργία του αυτοκινήτου έγινε από τον ερασιτέχνη «Μηχανολόγο Μηχανικό» στο μάθημα του ΣΕΠ. Με την παρακίνηση να σπουδάσει αυτό το επάγγελμα, ευχαριστήσαμε το Στέλιο και νοιώσαμε υπερηφάνεια για αυτόν.
                                             Μπράβο Στέλιο!!

ΠΕΖΟΠΟΡΙΑ ΣΤΟ ΔΑΣΟΣ

Στα πλαίσια του projekt"ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ" οι μαθητές της Β τάξης πραγματοποίησαν πεζοπορία στο δάσος του Σέιχ-σου.Το δάσος βρίσκεται σε απόσταση 50 μ. από το σχολείο μας.Επειδή ο καιρός το επέτρεπε, μιας και ήταν μια ηλιόλουστη ημέρα, περπατήσαμε στο δάσος ,αναπνεύσαμε καθαρό αέρα ,απολαύσαμε τις ομορφιές του δάσους και το μάθημα έγινε μέσα στη φύση.Οι μαθητές ενθουσιάστηκαν και είπαμε να το επαναλάβουμε.

ΚΟΠΗ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ

Σήμερα Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2014 πραγματοποιήθηκε  η κοπή της βασιλόπιτας.Ο σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας πρόσφερε τις βασιλόπιτες σε κάθε τμήμα ξεχωριστά και μία βασιλόπιτα για το σύλλογο διδασκόντων του σχολείου μας.Οι τυχεροί που έτυχαν το φλουρί πήραν ένα δωράκι και αυτό προσφορά του συλλόγου.Αισθανόμαστε την ανάγκη να ευχαριστήσουμε τον σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων γι αυτή τους την ενέργεια

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ

Σήμερα 23 Δεκεμβρίου τις τελευταίες ώρες του διδακτικού ωραρίου παρακολούθησαν οι μαθητές μας την χριστουγεννιάτικη γιορτή του σχολείου μας η οποία ήταν αφιερωμένη στα ήθη και έθιμα των χριστουγέννων της πατρίδας μας αλλά  και κάποιων άλλων χωρών του κόσμου.Η χορωδία μας έψαλε χριστουγεννιάτικα τραγούδια.Στο τέλος μας είπαν και τα κάλλαντα,ανταλλάξαμε ευχές και κλείσαμε το σχολείο για τις διακοπές των Χριστουγέννων.

Υπεύθυνες καθηγήτριες:Κουτρουμπάκη Εύη,Ανάνοβα Ελένη,Παρασκευά Μαρία

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ ΣΤΟ ΦΙΛΥΡΟ

Σήμερα Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014 επισκευθήκαμε το ελληνικό παιδικό χωριό στο Φίλυρο.Οι μαθητές του σχολείου μας συγκέντρωσαν τρόφιμα,παιγνίδια,ρούχα και οι μαθητές των τμημάτων Γ1 και Γ2 συμμετείχαν στην αποστολή.

Συνοδοί καθηγητές:Τσακιρίδη Χαρά,Σιδηροπούλου Χριστίνα

ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΖΆΡΙ

Από σήμερα Δευτέρα 15 Δεκεμβρίου και μέχρι την Τρίτη 23 Δεκεμβρίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας θα λειτουργήσει παζάρι .Οι μαθητές της περιβαλλοντικής
εκπαίδευσης,οι μαθητές της λέσχης ανάγνωσης και οι μαθητές του πολιτιστικού προγράμματος θα εκθέσουν διάφορα χριστουγενιάτικα στολίδια,δώρα,κατασκευές.Τα χρήματα που θα συγκεντρωθούν  θα τα χρησιμοποιήσουν για τις ανάγκες των ομάδων και του σχολείου γενικότερα.

Την εκδήλωση διοργάνωσαν οι υπεύθυνοι των  προγραμμάτων

ΕΠΊΣΚΕΨΉ ΣΤΟ ΑΠΘ

Στα πλαίσια του ΣΕΠ την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στο πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.Εγινε ενημέρωση απο την κα Συμεωνίδου Πηνελόπη για τα τμήματα και τις σχολές του ΑΠΘ,έγινε ενημέρωση απο την κα Ζαπουνίδου για την κεντρική βιβλιοθήκη και ξενάγηση στην βιβλιοθήκη από την κα Πιτιά Ρίτσα.Στην συνέχεια επισκευθήκαμε το αστεροσκοπείο οπου ο κος Καρπούζας Κωνσταντίνος μας ενημέρωσε γι αυτό.
Υπεύθυνη Καθηγήτρια:Χατζηκουκούτση Πασχαλίνα
Συνοδοί καθηγητές:Μήτσιου Ευαγγελή,Δαούτη Δώρα, Μπίτζιου Ευαγγελία

ΕΠΊΣΚΕΨΉ ΣΤΗ ΒΕΡΓΙΝΑ

Την Τρίτη 16 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στην Βεργίνα. Στην επίσκεψη συμμετείχαν οι μαθητές της Α και της Β τάξης.Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια του μαθήματος της Ιστορίας

Αρχηγός της εκδρομής ο κος Αμανατίδης Κώστας

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ "projekt"ΣΕ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟΥΑ1

Σήμερα Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου στα πλαίσια του "projekt"-φύση και άσκηση- μαθητές από τη Β τάξη(Νάσια,Ελένη,Χρόνης και Δημήτρης) έκαναν  την διδασκαλία για τις ωφέλειες της άσκησης στην φύση ,στους συμμαθητές τους του τμήματος Α1 .Παρουσίασαν video;έπειτα powerpoint με τις ωφέλειες,έκαναν ερωτήσεις  στους συμμαθητές τους και δέχθηκαν ερωτήσεις. Ηταν οι μικροί δάσκαλοι.Συγχαρητήρια παιδιά για την προσπάθεια σας,ήσασταν πολύ καλοί.

ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ΑΠΟ ΨΥΧΟΛΌΓΟ

Στα πλαίσια του ΣΕΠ πραγματοποιήθηκε στο σχολείο μας ενημέρωση από την ψυχολόγο της "πυξίδας"κα Τερζοπούλου Γαβριέλλα για το επάγγελμα της στους μαθητές της Γ τάξης την Τετάρτη 17 Δεκεμβρίου.

ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΙΑΤΙΚΟΥ ΔΈΝΤΡΟΥ

Σήμερα Πέμπτη 4 Δεκεμβρίου 2014 στολίσαμε στο σχολείο μας το χριστουγεννιάτικο δέντρο.Με πολλή καλή διάθεση ,χαρά και πολύ κέφι  τα κορίτσια του Γ2 που είναι και στην   περιβαλλοντική ομάδα στόλισαν το δέντρο και δημιούργησαν μια γιορταστική και χαρούμενη ατμόσφαιρα στο σχολείο μας.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ¨ΚΑΛΛΙΣΤΩ¨

Στα πλαίσια του project ¨ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ" η περιβαλλοντική οργάνωση "Καλλιστώ" ΄παρουσίασε στους μαθητές  της Β Γυμνασίου την Τετάρτη 10 Δεκεμβρίου στις 9 το πρωί  το εκπαιδευτικό της πρόγραμμα με θέμα:  Άνθρωπος και σαρκοφάγα ζώα,σύγκρουση και συνύπαρξη.

Την εκδήλωση οργάνωσε η κα Χατζηκουκούτση  Πασχαλίνα

ΕΝΗΜΈΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΟ AIDS

Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας κατά του AIDS στις 1 Δεκεμβρίου η κυρία Τσακιρίδη Χαρά διοργάνωσε  ενημέρωση στο σχολείο μας  από υπεύθυνη του ΚΕΕΛΠΝΟ  για να ενημερωθούν οι μαθητές της Γ τάξης για το AIDS.H ενημέρωση έγινε την Πέμπτη 27 Νοεμβρίου.Οι μαθητές μας είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν ,να ενημερωθούν και να λύσουν τις απορίες τους για το AIDS και για τα σεξουαλικά μεταδιδώμμενα νοσήματα.

Την εκδήλωση οργάνωσε η κα Τσακιρίδη Χαρά

ΕΚΔΉΛΩΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΤΡΟΦΉ

Σήμερα Πέμπτη 23 Οκτωβρίου 2014 στο σχολείο μας πραγματοποιήθηκε αφιέρωμα για την διατροφή.Στα πλαίσια της παγκόσμιας ημέρας παχυσαρκίας -24 Οκτωβρίου-η κυρία Τσακιρίδη Χαρά της Οικιακής Οικονομίας ,παρουσίασε πρόγραμμα power-point ,video και έκανε  συζήτηση για το φλέγον θέμα της διατροφής με όλους τους μαθητές του σχολείου μας ανά τμήμα στην αίθουσα εκδηλώσεων του σχολείου μας.

ΕΚΔΉΛΩΣΉ ΓΙΑ ΤΟ ΚΟΙΝΩΝΙΚΌ ΣΧΟΛΕΙΌ

Στο 2 ΓΕΛ Νεάπολης πραγματοποιήθηκε εκδήλωση σήμερα Τετάρτη 22 Οκτωβρίου 2014 για το κοινωνικό σχολείο.Το σχολείο μας συμμετείχε με  χορευτική  ομάδα κοριτσιών τα οποία κορίτσια ανήκουν στην ομάδα περιβαλλοντικής εκπαίδευσης.Οι χοροί που χόρεψαν ηταν απο την Μακεδονία και ήταν οι εξής.1)τσουράπια 2)ράικος 3)συρτός Πυλαίας 4)ζάραμο.Μπράβο κορίτσια, είμαστε υπερήφανοι για σας

ΠΑΝΕΛΛΗΝΊΑ ΉΜΕΡΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ

Την Δευτέρα 6 Οκτωβρίου 2014 πραγματοποιήθηκαν στο σχολείο μας διάφορες εκδηλώσεις που αναφέρονταν στο θεματικό άξονα ¨"Ολοι διαφορετικοί όλοι ίσοι"και αθλητικές δραστηριότητες.

Στο εικαστικό κομμάτι ομάδα μαθητών ασχολήθηκε με την εύρεση και αποκοπή άρθρων,κειμένων και εικόνων απο εφημερίδες ,περιοδικά,διαδίκτυο κ.τ.λ.Κατασκεύασαν αφίσα με θέμα το ρατσισμό,έφτιαξαν συνθήματα και ζωγράφισαν διάφορες ζωγραφιές.Ολα αναρτήθηκαν σε τοίχο στο σχολειο μας.Επίσης πραγματοποήθηκε αφιέρωμα στο ρατσισμό με παρουσίαση power-point ,video,ανάγνωση κειμένων απο μαθητές.Πραγματοποιήθηκε προβολή της ταινίας "Ο ανίκητος"με αντιρατσιστικό περιεχόμενο.
Στις αθλητικές δραστηριότητες πραγματοποιήθηκαν
1)Παρουσίαση δημοτικών παραδοσιακών χορών
2)Αγώνας μπασκετ αγοριών
3)Αγώνας μπασκετ κοριτσιών
4)Αγώνας  χαντμπωλ αγοριών
5)Αγώνας βολευ κοριτσιών
6)Αγώνες ποδοσφαίρου αγοριών
Μαθητές του σχολείου μας 'επαιξαν ελεύθερα μπαντμιντον και βόλευ σε κύκλους.

Την εκδήλωση οργάνωσαν η κα Χατζηκουκούτση Πασχαλίνα και η κα Ασιμή Αννα

ΠΕΡΙΠΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΕΙΧ-ΣΟΥ

Στις 7 Οκτωβρίου 2014 ημέρα Τρίτη το σχολείο μας πραγματοποίησε περίπατο στο δάσος του Σειχσου.Το σχολείο μας σε συνεργασία με το γραφείο περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και το Δήμο Συκεών-Νεαπόλεως οργάνωσε αυτή τη δράση για την αναψυχή των μαθητών αλλά ταυτόχρονα έγινε και καθαριότητα σε περιοχή του δάσους.